نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹

انتقاد از لغو یک باره صادرات کالا

رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم روز ملی صادرات با انتقاد از ممنوعیت یک شبه صادرات کالا از سوی دولت، گفت: الزام صادرکننده به ارائه ...

 

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲

انصراف نیوزلند از حضور در ریاض

نیوزیلند اعلام کرد که در نشست داووس در بیابان شرکت نخواهد کرد.

 

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱

ایران، FATF و قیمت دلار

یکی از مهمترین دلایل تسهیل انجام کلیدی ترین بخش تحریم های آمریکا علیه کشورمان در سال 2008 عدم عضویت ایران در FATF بود که آمریکا توانست ...

 

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸

نیمی از درآمد کشور از مالیات است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: درآمد مالیاتی حدود ۳.۸ درصد درآمد‌های بودجه را تشکیل می‌دهد و با توجه به عوارض، ۵۰ درصد درآمد ...

 

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷

آغاز مراسم روز ملی صادرات

به مناسبت ۲۹ مهر، روز ملی صادرات با حضور رضا رحمانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران برگزار شد.

 

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴

راه اندازی صندوق مشترک با عمان

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان گفت: در دیدار مقامات ایران و عمان راهکارهایی جهت ایجاد صندوق مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ...

 

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰

تاسیس بانک مشترک با عراق

عضو هیئت مدیره اتاق ایران و عراق گفت: صنعت برق ایران در بین کشورهای جهان سوم حرف اول را می‌زند.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳

فقر مطلق کاهش یافته است

معاون وزیر اسبق اقتصاد، گفت: براساس استاندارد سازمان ملل درآمد روزانه کمتر از 2 دلار خط فقر است و بر این اساس قبل از انقلاب 47 درصد ...

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸

لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!

سرپرست تیم سازنده مورسیه لاگوی داخلی می‌گوید توان تولید سالی ١٥٠ لامبورگینی ایرانی را داریم.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

قیمت خرید دلار و یورو در بانک‌ها

بانک‌ها دلار را تا ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان از مردم می‌خرند.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲

۹۶، امن‌ترین سال حوادث معدنی

سال ۱۳۹۶ با رکورد تنها یک فوتی در حوادث کار در واحدهای تابع سازمان ایمیدرو، امن‌ترین ضریب شدت حوادث در این سازمان را به خود اختصاص ...

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲

سومین هفته طلایی طلا رقم خورد

با کاهش ارزش دلار قیمت طلا بالا رفت و این فلز گران‌بها سومین هفته افزایشی را رقم زد.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶

صف‌های خرید و هیجان در بورس

بورس تهران اولین روز کاری هفته را با رشد قیمت سهام شروع کرد. در این بازار بار دیگر صف‌های فروش در خودرویی‌ها به صف‌های خرید بدل شد....

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

افزایش تولید زیتون کشور

مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: امسال با پنج درصد رشد نسبت به سال گذشته90 هزار تن محصول زیتون در کشور تولید شود.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

ثبت سفارش واردات کالا 2 برابر شد

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: تا پایان مهر امسال برای 56 میلیارد و 500 میلیون یورو واردات در سامانه نیما ثبت سفارش شده که نسبت ...

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

ایجاد بانک مشترک ایران و سوریه

مشاور معاون اول با ابراز تاسف از عدم حضور بانک مشترک ایران و سوریه گفت: پس از گذشت این همه سال این اولین نشست تجاری فعالان اقتصادی ...

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

۲۰ هزار نفر سه ساعته خودرو خریدند

با گذشت بیش از سه ساعت از فروش اینترنتی محصولات سایپا بیش از ۲۰ هزار نفر خودرو ثبت نام کردند.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹

افزایش5 درصدی بارش های کشور

ارتفاع کل ریزش‌های جوی از اول مهرماه تا ۲۷ مهرماه سال آبی ۱۳۹۷ – ۱۳۹۸ بالغ بر ۹.۱ ثبت شده که این نوع بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های ...

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸

درخواست آخوندی از رئیس جمهور

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با انتشار درخواست استعفا در کانال تلگرامی خود، از رئیس جمهور خواست تا پایان مهرماه با استعفای وی موافقت ...

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

جزئیات برگزاری اجلاس ICA در تهران

معاون اقتصادی اتاق تعاون با تشریح جزئیات برگزاری اجلاس تعاونی‌های آسیا و اقیانوسیه در تهران از ثبت نام قطعی ۱۲۰ شرکت از ۲۲ کشور برای ...

 
نام :
نام خانوادگی:
آدرس ايميل :
نام کاربری :
کلمه عبور:

نفت برنت

۶۳.۷

نفت خام وست تگزاس ( $/ بشکه )

۶۰.۱۲

نفت خام اوپک

۶۱.۵۲

گاز طبیعی- نایمکس Mbtu/$

۳.۱۳

طلا (دلار/ اونس )

۱۲۷۸.۹

سنگ آهن- دلار/تن

۶۲.۷۴

مس- دلار/پوند

۳.۱۵